Όροι και Προϋποθέσεις

ΌΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

  1. Για να προκύψει μια κράτηση, ο ενδιαφερόμενος οφείλει να διαβάσει προσεκτικά τους παρακάτω όρους και τις προϋποθέσεις τους οποίους και αποδέχεται συμπληρώνοντας το αντίστοιχο πεδίο πρίν την ολοκλήρωση της κράτησης.
  2. Το γραφείο έχει το δικαίωμα να αλλάξει κάτι από τους παρακάτω όρους χωρίς προειδοποίηση. Οι πελάτες μπορεί να ενημερώνονται για τυχόν αλλαγές μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
  3. Ο πελάτης θα μπορεί να πληρώνει την κράτηση με διάφορους τρόπους όπως: Cash, Paypal, Credit Card,Viva Payments που είναι οι διαθέσιμες υπηρεσίες πληρωμής. Σε περίπτωση πληρωμής μέσω Paypal – Credit Card ή Viva Payments η οποία ακυρωθεί γίνετε κράτησει 5€ για έξοδα τραπέζης.
  4. Στην περίπτωση που η κράτηση επιλέγεται να πληρωθεί με μετρητά, απαραίτητη προϋπόθεση είναι ο αριθμός τηλεφώνου. Το γραφείο 2 ημέρες πρίν επιβεβαιώνει την κράτηση τηλεφωνικά με τον πελάτη. Για δική μας και δική σας  ασφάλεια όλες οι τηλεφωνικές συνδιαλέξεις καταγράφονται. Εάν δεν ανταποκριθεί ο πελάτης στην τηλεφωνική επικοινωνία τότε η κράτηση θεωρείται αυτομάτως άκυρη και δεν γίνεται χρέωση.
  5. Για τις υπόλοιπες επιλογές πληρωμής , ο πελάτης θα μπορεί να ενημερώνεται από τους όρους και τις προϋποθέσεις της εκάστοτε εταιρείας πληρωμής.
  6. Σε περίπτωση που για κάποιο λόγο προκύψει αλλαγή-ακύρωση πάνω στην υπάρχουσα κράτηση, τότε ο πελάτης ενημερώνει με e-mail τουλάχιστον 2 ημέρες πριν την προγραμματισμένη άφιξη. Διαφορετικά χάνει την προκαταβολή ή και το σύνολο των χρημάτων που έχει δώσει.
  7. Προκειμένου το γραφείο να προσφέρει σωστά τις υπηρεσίες του οφείλει να γνωρίζει τον ακριβή αριθμό αποσκευών ή /και άλλων αποσκευών ειδικών διαστάσεων όπως παιδικό καρότσι μεγάλων διαστάσεων ή ειδικός   εξοπλισμός –hobby ή αναπηρικό όχημα το οποίο πρέπει να ενημερώσουν με την κράτηση της διαδρομής.
  8. Σε κρατήσεις που ο αριθμός ατόμων είναι μεγάλος τότε αυτομάτως υπάρχει περιορισμός αποσκευών και το γραφείο υπολογίζει μια βαλίτσα κανονικού μεγέθους για κάθε επιβαίνοντα.
  9. Η εταιρεία οφείλει να ενημερώσει ότι όλα τα οχήματα του στόλου είναι καινούργια τελευταία μοντέλα, με κλιματισμό, ζώνες ασφαλείας , τηρούν όλους τους κανόνες συντήρησης και πληρούν Ευρωπαϊκών προδιαγραφών.
  10. Οι συνεργάτες μας είναι όλοι Έλληνες επαγγελματίες  πιστοποιημένοι οδηγοί με πολυετή πείρα και είναι δεσμευμένοι στο να προσφέρουν υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών.
    Κύριο μέλημά μας είναι η Φροντίδα, η Ακρίβεια, η Ασφάλεια και η Άνεση του Πελάτη.
  11. Η εταιρεία Ραδιο Ταξί Ερμής θα είναι παρών σε οποιαδήποτε κράτηση , ακύρωση ,απορία ή διευκρίνιση χρειαστεί 365 ημέρες το χρόνο 24 ώρες το 24ωρο.
  12. Κάθε φορά που κάποιος κάνει μια κράτηση θα λαμβάνει και ένα χαρτί που θα επιβεβαιώνεται η κράτηση και θα περιλαμβάνει όλες τις λεπτομέρειες. Αυτό θα είναι απαραίτητο κατα την επιβίβαση του πελάτη στο Ταξί. Κανένας πελάτης δεν θα μπορεί να επιβιβαστεί στο όχημα εάν δεν έχει μαζί του το αποδεικτικό της κράτησής του.
  13. Υπάρχει περίπτωση να γίνει αλλαγή της κράτησης ως προς τον Τύπο ή το μοντέλο του Οχήματος προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες της εταιρείας.
  14. Όλοι οι πελάτες μας είναι πλήρως ασφαλισμένοι κατά την διάρκεια της διαδρομής και είναι δική μας ευθύνη να εξυπηρετήσουμε χωρίς καθυστέρηση τον πελάτη σε περίπτωση που προκύψει κάποιο ατύχημα ή βλαβή στο αυτοκίνητο κατά την διάρκεια της διαδρομής.
  15. Απαγορεύεται αυστηρά η χρήση και η μεταφορά εντός του οχήματος σε ότι αφορά αλκοόλ, κάπνισμα , χρήση ναρκωτικών ουσιών κ.λ.π.
  16. Ο οδηγός έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την κράτηση σε περίπτωση που αντιληφθεί ότι οι πελάτες είναι υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών ουσιών ή η συμπεριφορά τους πρόκειται να δημιουργήσει προβλήματα ή είναι απειλή για την ασφάλεια του οδηγού ή προς τους άλλους επιβαίνοντες.
  17. Στην περίπτωση που υπάρχει καθυστέρηση μιας πτήσης η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να περιμένει την κράτηση μέχρι και 2 ώρες χωρίς να χρεώσει. Μετά τις 2 ώρες καθυστέρησης της πτήσης έχει το δικαίωμα να  χρεώσει την αναμονή που θα είναι 10 Ευρώ για κάθε ώρα καθυστέρησης.
  18. Απαραίτητα στοιχεία σε μία κράτηση προκειμένου να θεωρηθεί πλήρης είναι η αναφορά των παρακάτω στοιχείων: Όνομα, Επώνυμο πελάτη, Αριθμός Πτήσης, Ώρα Άφιξης, Τηλέφωνο Επικοινωνίας του Πελάτη, Προορισμό (Ξενοδοχείο- Σπίτι) καθώς και ένα τηλέφωνο Επικοινωνίας Προορισμού. Η επιβεβαίωση της κράτησης θα είναι το ¨εισητήριο ¨του πελάτη όπου θα εκτυπώνεται και θα παρουσιάζεται στον οδηγό πρίν αρχίσει η επιβίβασή του στο Ταξί. Ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να ελέγξει όλα τα στοιχεία της κράτησης ότι είναι όλα σωστά και ότι ανταποκρίνονται στα στοιχεία της κράτησης του. Οποιοδήποτε λάθος πρέπει να αναφέρεται σε μορφή e-mail πρίν πραγματοποιηθεί η μεταφορά του πελάτη. Η εταιρεία δεν φέρει ουδεμία ευθύνη μετά την κράτηση.
  19. Όλες οι κρατήσεις να σημειωθούν ότι γίνονται χωρίς στάσεις και αφορούν προσωπικές κρατήσεις μόνο.
  20. Σε περίπτωση που ο πελάτης εκφράσει την επιθυμία να κάνει μια στάση σε κάποιο περίπτερο ή Μίνι Μάρκετ τότε ο οδηγός θα πραγματοποιήσει στάση προκειμένου να ευχαριστήσει τον πελάτη για 10 λεπτά.
  21. Σε περίπτωση που ο πελάτης για κάποιους προσωπικούς λόγους αναγκαστεί να ακυρώσει μία κράτηση ,τότε η εταιρεία δίνει το δικαίωμα στον πελάτη να ακυρώσει μία κράτηση εντελώς δωρεάν εάν αυτή είναι μέσα στο επιτρεπόμενο όριο των 7 ημερών πριν την προγραμματισμένη άφιξη,  χωρίς κάποια επιπλέον χρέωση εκτός των 5€ εάν η κράτηση έχει πληρωθεί μέσω Paypal,Credit Card ή Viva Payments.
  22. Σε περίπτωση που μία κράτηση γίνει τηλεφωνικώς τότε η εταιρεία θεωρεί ότι ο πελάτης γνωρίζει και αποδέχεται όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις της εταιρείας.
    Να σημειωθεί ότι προκειμένου η εταιρεία να είναι κατοχυρωμένη καταγράφει κάθε είδους τηλεφωνική συνομιλία.
  23. Στην περίπτωση ακύρωσης μίας κράτησης η εταιρεία εκδίδει ένα αποδεικτικό ακύρωσης. Είναι υποχρέωση του πελάτη να ενημερώσει την εταιρεία σε περίπτωση που δεν έλαβε επιβεβαίωση ακύρωσης. Υπάρχει περίπτωση η εταιρεία να μην έχει λάβει κάποιο σχετικό e-mail. Η εταιρεία τότε διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε κανονική χρέωση του πελάτη εφόσον θεωρεί την συγκεκριμένη κράτηση υπαρκτή .
  24. Όλοι οι επιβάτες περιορίζονται στο να ταξιδεύουν με μια βαλίτσα ή αποσκευή. Η εταιρεία Ερμής έχει το δικαίωμα να χρεώσει επιπλέον τον πελάτη σε περίπτωση που έχει παραπάνω βαλίτσες ή εξοπλισμό για τον οποίο δεν έχει ενημερώσει κατά την κράτησή του.
  25. Παρόλα αυτά η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που προκύψουν προβλήματα ή καταστάσεις που είναι πέραν του ελέγχου της εταιρείας όπως:
    • Καθυστέρηση της κυκλοφορίας π.χ. αυτοκινητιστικού δυστυχήματος κ.λπ..
    • Απαγόρευση διέλευσης κυκλοφορίας.
    • Ακραία καιρικά φαινόμενα.
    • Βανδαλισμοί ή τρομοκρατικές επιθέσεις.